7 جایگزین برتر دروپال در سال 1403

تاریخ انتشار 

تاریخ انتشار:

تاریخ بروزرسانی :

جایگزین برتر دروپال

در این مقاله، به بررسی 7 جایگزین برتر دروپال در سال 1403 می‌پردازیم.

دروپال: یک سیستم مدیریت محتوا رایگان


دروپال یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است. این به کاربران امکان مدیریت محتوا، ایجاد وب‌سایت‌ها، ایجاد دایرکتوری‌های آنلاین، مدیریت فروش تجارت الکترونیک و ایجاد تجربه دیجیتال برجسته مشتریان را می‌دهد. دروپال رایگان است که به محبوبیت آن در بازار کمک می‌کند. این ابزار به کاربران امکان مدیریت محتوا و ایجاد ابزارهایی برای مدیریت محتوا در وب‌سایت‌ها را می‌دهد. اصولاً توسط توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند ابزارهای نشر وب سفارشی ایجاد کنند، استفاده می‌شود.

در تاریخ 15 دسامبر 2023، دروپال ویژگی‌های جدیدی را معرفی کرد که مدلینگ محتوا، مدیریت بلوک و سازماندهی منو را آسان‌تر می‌کند. مدل جدید اکنون به کاربران یک رابط جداگانه برای بازبینی‌های آیتم رسانه‌ای ارائه می‌دهد. فیلدهای محتوا اکنون به صورت بصری لیست شده‌اند به جای یک لیست ساده. علاوه بر این، کاربران می‌توانند به آیتم‌های منو و اصطلاحات طبقه‌بندی فرزند اضافه کنند. این باعث می‌شود قرارگیری آیتم راحت‌تر شود. دروپال همچنین در بهبود عملکرد خود به طور قابل توجهی با ادغام زبان‌های مدرن کار کرده است. همچنین با یک ویژگی به‌روزرسانی خبرهای پروژه داخلی همراه است. این ویژگی داخلی به کاربران کمک می‌کند تا با اخبار پروژه در ارتباط باشند. ماژول فید اعلان‌ها اکنون به طور پیش‌فرض در یک پروفایل کاربری استاندارد در دسترس است.

غول خلاق در مقابل پادشاه تجارت الکترونیک: یک تجزیه و تحلیل مقایسه‌ای

شرکت ادوبی و شرکت شاپیفای هر دو در حوزه مدیریت محتوا جایگاه قوی دارند. بیایید به برخی از پیشنهادات آنها نگاهی بیندازیم.

Adobe Experience Manager Sites، یک محصول از شرکت ادوبی ، به کاربران امکان ایجاد، مدیریت، بهینه‌سازی و ارائه بهترین تجارب دیجیتال به مشتریان را می‌دهد. این سایت به کاربران امکان ایجاد محتوای واکنشگرا و استاندارد در سراسر وب، موبایل و برنامه‌ها را می‌دهد.

سیستم مدیریت محتوای Adobe Inc. به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از زمان‌های بارگیری بهبود یافته، رتبه‌بندی‌های جستجویی افزایش یافته و نرخ تبدیل بالا بر روی وب‌سایت‌های خود بهره‌مند شوند. Adobe GenAI برای Experience Manager به شرکت‌ها کمک می‌کند تا کپی‌های با کیفیت بالا و استاندارد برای وب‌سایت‌های خود تولید کنند. هوش مصنوعی برای ادغام تن و صدای برند آموزش دیده شده است. کاربران می‌توانند Experience Manager را با Adobe Experience Manager Assets، Adobe Commerce و Adobe Analytics ادغام کنند تا تجربه‌ای بیشتری را تجربه کنند.

شاپیفای یک غول تجارت الکترونیک است و همچنین یکی از عوامل کلیدی صنعت مدیریت محتوا است. شاپیفای میزبان یک سیستم مدیریت محتوای کاملاً عملیاتی برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیکی با همه اندازه‌ها است. کاربران می‌توانند با استفاده از ابزار سازنده وب‌سایت شرکت، وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی بسیار حرفه‌ای ایجاد کنند. این وب‌سایت‌ها با استانداردهای صنعتی سازگار هستند و دارای یک طرح انعطاف‌پذیر هستند. کاربران قادر هستند بر اساس نیازهای خود محتوا را ویرایش، بهینه‌سازی، اضافه و کاست کنند. کاربران همچنین می‌توانند تمام دارایی‌های چندرسانه‌ای خود را اضافه کنند تا کنترل کامل را تجربه کنند. سیستم مدیریت محتوای به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا رتبه‌بندی بهتری در موتورهای جستجویی مانند گوگل، یاهو و بینگ داشته باشند. صاحبان کسب‌وکار همچنین از تبدیل شدن به قسمتی از یک شبکه بزرگ از همکاران کسب‌وکار برای جمع‌آوری بینش‌های حیاتی بهره می‌برند. کاربران می‌توانند به امتحان سه روزه رایگان دسترسی داشته باشند.

موقعیت شرکت‌های عظیم فناوری در مدیریت محتوا


شرکت آلفابت و شرکت مایکروسافت ابزارهای قوی‌ای ارائه می‌دهند که به شرکت‌ها اجازه می‌دهند محتوا را مدیریت کنند، به ویژه برای کسب‌وکارهای کوچک. بیایید در مورد برخی از پیشنهادات این شرکت‌ها بحث کنیم.

شرکت آلفابت مجموعه‌ای از ابزارها را ارائه می‌دهد که می‌توانند به عنوان ابزارهای مدیریت محتوا استفاده شوند، به ویژه برای کسب‌وکارهای کوچک. Google Sites یکی از محصولات شرکت آلفابت است. Google Sites ابزار ایجاد صفحات وب است که به کسب‌وکارها امکان ایجاد سایت‌ها و همکاری با سایر اعضای تیم را می‌دهد. کاربران می‌توانند به راحتی سایت‌ها را سفارشی‌سازی کنند و کپی سایت، تصاویر، فونت‌ها و آیتم‌های منو را مدیریت کنند. Google Sites بسیار مفید برای کسب‌وکارهای کوچک است زیرا استفاده از آن‌ها آسان است و امکانات همکاری برای تیم‌های کوچک را فراهم می‌کند. کسب‌وکارها و تیم‌ها می‌توانند محصولات دیگر گوگل را با Google Sites ادغام کنند مانند Google Analytics، Google Search Console، Google Plus و سایر برنامه‌های Google Workspace.

مجموعه محصولات شرکت مایکروسافت نیز ابزارهای مدیریت محتوا را پشتیبانی می‌کند. Microsoft SharePoint، یک محصول از شرکت مایکروسافت نرم‌افزار همکاری است. این نرم‌افزار به شرکت‌ها امکان به اشتراک گذاری و مدیریت محتوا در سراسر سازمان را می‌دهد. کاربران می‌توانند از SharePoint برای سفارشی‌سازی سایت‌ها و بهینه‌سازی جریان کار استفاده کنند. کسب‌وکارها همچنین به منابع اضافی مانند جامعه فنی Microsoft SharePoint، ابر هیبرید Microsoft 365، کتابخانه بهره‌وری، منابع توسعه‌دهنده SharePoint و آموزش SharePoint دسترسی می‌یابند.

جایگزین برتر دروپال
جایگزین برتر دروپال

خب در ادامه به 7 جایگزین برتر دروپال در سال 1403 میپردازیم

روش شناسایی ما

برای پیدا کردن 7 جایگزین برتر دروپال در سال 2024، از یک رویکرد جامع و هماهنگ استفاده کردیم. در این راستا، از بیش از 10 منبع معتبر آنلاین بهره بردیم تا بهترین جایگزین‌های موجود را شناسایی کنیم. ما اولویت بخش‌هایی را انتخاب کردیم که در نیمی از منابع مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

سپس، با محاسبه میانگین امتیازات کاربران و تعداد کل بررسی‌ها از جمله منابعی همچون G2، Capterra، GetApp، Featured Customers و TrustPilot، معیارهای ارزیابی را اعمال کردیم. اعضای لیست ما فقط نرم‌افزارهایی هستند که دارای بیش از 500 بررسی کل و امتیاز متوسط حداقل 4.0 از 5 است. این نکته بسیار حیاتی است. لیست 12 جایگزین برتر دروپال در سال 2024 بر اساس امتیازات کاربران و تعداد کل بررسی‌ها به ترتیب نزولی مرتب شده است، به منظور ارائه رتبه‌بندی دقیق و قابل اعتماد.

12 جایگزین برتر دروپال در سال 2024

جوملا (Joomla)
امتیاز میانگین: 4.10
تعداد بررسی‌ها: 1,281

جوملا، معمولاً به عنوان جوملا! یا J! شناخته می‌شود، یکی از بهترین جایگزین‌های دروپال در سال 2024 است. این یک سیستم مدیریت محتوا رایگان است. کاربران می‌توانند از بیش از 1,000 قالب موجود برای ایجاد وب‌سایت‌ها و صفحات وب واکنشگرا بر روی موبایل استفاده کنند. این پلتفرم چندزبانه، کاملاً انعطاف‌پذیر است و امکانات چند کاربره را ارائه می‌دهد. جوملا امتیاز میانگین ستاره مشتری 4.10 را دارد که به رتبه‌بندی آن در لیست ما کمک کرده است.

سایتکور (Sitecore)
امتیاز میانگین: 4.10
تعداد بررسی‌ها: 1,400

سایتکور مجموعه‌ای از ابزارهای مدیریت محتوا را ارائه می‌دهد. پلتفرم تجربه دیجیتال (DXP) به صورت SaaS از سایتکور محصولی است که نرم‌افزار‌های محتوا، تجارت و اشتغال ابری را ادغام می‌کند. ابر محتوا به تیم‌ها کمک می‌کند تا محتوا را در طول کانال‌ها و دستگاه‌های مختلف بهینه‌سازی کنند. کاربران همچنین می‌توانند از ابزار CMS شرکت، برای ایجاد، مدیریت و ویرایش محتوا از هر مکان استفاده کنند. تیم‌ها همچنین می‌توانند به همراهی برای ایجاد استراتژی محتوا و اجرای برنامه‌های محتوا کار کنند. راه‌حل مدیریت دارایی دیجیتال به مشتریان امکان ذخیره تمام دارایی‌های دیجیتال خود را در یک مکان و اتوماسیون تحویل محتوا بر اساس نقاط تماس مشتریان می‌دهد.

جایگزین برتر دروپال
جایگزین برتر دروپال

سیستم مدیریت محتوای کنتیکو(Kentico CMS)
امتیاز میانگین: 4.37
تعداد بررسی‌ها: 1,073

سیستم مدیریت محتوای کنتیکو در رتبه های اخر در لیست بهترین جایگزین‌های دروپال در سال 2024 قرار دارد. کنتیکو تجربه جامعی ارائه می‌دهد. این یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) را با قابلیت‌ها و ابزارهای بازاریابی دیجیتال ادغام می‌کند. Xperience محصولی از کنتیکو است و یک سوئیت هدلس جامع است. این به تیم‌ها امکان مدیریت کامل بر روی محتوا و عملکردهای بازاریابی خود را می‌دهد. هزینه لایسنس سالانه برای طرح کسب‌وکار و طرح کسب‌وکار شرکت از 11.1 یورو و 19.9 یورو به ترتیب شروع می‌شود. طرح شرکت یک طرح سفارشی برای شرکت‌های بزرگ مقیاس است. آن‌ها می‌توانند با تیم فروش کنتیکو تماس بگیرند تا یک طرح راه‌اندازی کنند.

ویکس (Wix)
امتیاز میانگین: 4.40
تعداد بررسی‌ها: 26,693

شرکت ویکس یک ابزار مدیریت محتوا پیشرو است. این به کاربران امکان ایجاد وب‌سایت‌های رایگان و ادغام ابزارهای SEO را برای رتبه‌بندی بالاتر در موتورهای جستجو ارائه می‌دهد. این یک مجموعه از قالب‌های قابل تنظیم ارائه می‌دهد و همچنین به کاربران کمک می‌کند تا برای وب‌سایت یا برند خود لوگو ایجاد کنند. این در رتبه نهم لیست ما با امتیاز میانگین ستاره مشتری 4.4 قرار دارد.

وردپرس (WordPress)
امتیاز میانگین: 4.42
تعداد بررسی‌ها: 12,771

وردپرس در رتبه پنجم لیست بهترین جایگزین‌های دروپال در سال 2024 قرار دارد. این یک سیستم مدیریت محتوا بر پایه وب است. از آن برای ایجاد وب‌سایت‌ها، فروش محصولات و شروع یک وبلاگ استفاده می‌شود. این پلتفرم طرح‌های انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد تا مشتریان خود هرگز از فضای ذخیره‌سازی خود خارج نشوند. طرح شروع‌کننده با قیمت 4 دلار در ماه، طرح کاوشگر با قیمت 8 دلار در ماه و طرح خالق با قیمت 25 دلار در ماه در دسترس است.همچنین شما میتوانید هاست لینوکس خارج را در بهترین کیفیت خود در سروای تی تهیه کنید

Contentful
امتیاز میانگین: 4.43
تعداد بررسی‌ها: 3,429

Contentful یک سیستم مدیریت محتوای هدلس است. کاربران می‌توانند محتوا را برای چندین کانال و چندین برند از طریق یک پلتفرم واحد ایجاد کنند. کاربران می‌توانند تجربه‌های محتوا را با استفاده از Contentful Studio بصری‌سازی کنند. این نسخه رایگان برای توسعه‌دهندگان و بازاریابان برای پروژه‌های فردی ارائه می‌شود. نسخه اساسی با قیمت 300 دلار در ماه است. برای تیم‌هایی که تجربه‌های چندکاناله، سایت‌ها و برنامه‌ها را برگزار می‌کنند، هدفمند شده است.

Bolt
امتیاز میانگین: 4.50
تعداد بررسی‌ها: 936

Bolt در رتبه هفتم لیست بهترین جایگزین‌های دروپال در سال 2024 قرار دارد. Bolt CMS یک سیستم مدیریت محتوای متن‌باز است. Bolt یک مجموعه از قالب‌ها را ارائه می‌دهد و با داشتن داخلی‌سازی داخلی می‌آید. کاربران می‌توانند به راحتی محتوا را ایجاد، ویرایش و مدیریت کنند و صفحات منتشر شده را در وب‌سایت‌های خود نشان دهند. Bolt همچنین امکانات جستجوی برتر و فیلتر محتوا را ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب وبلاگ