چگونه یک میزبان وب خوب می تواند کسب و کار اینترنتی شما را بهبود بخشد

چگونه یک شرکت هاستینگ خوب می تواند کسب و کار اینترنتی شما را بهبود بخشد

تاریخ انتشار 

تاریخ انتشار:

تاریخ بروزرسانی :

چگونه یک میزبان وب خوب می تواند کسب و کار اینترنتی شما را بهبود بخشد

تجارت الکترونیک همچنان به رشد فزاینده خود در سراسر جهان ادامه می دهد و افراد و مشاغل بسیاری را به سمت خود می کشاند. مصرف کنندگان و مشتریان روز به روز از مزایای آن استفاده کرده و تجربه یک خرید آسان، سریع و مطمئن را با دوستان خود به اشتراک می گذارند. این محبوبیت روز افزون، سبب شده حتی مشاغلی که تا سال های پیش، کمتر به ذهن می رسید که وارد این عرصه شوند، اکنون جزء کسب و کارهای موفق اینترنتی به حساب آیند. فروشگاه های آنلاین خرید میوه، سبزیجات و خواروبار از جمله مثال های موجود در این زمینه هستند.

اما موضوعی که باید در نظر گرفت این است که همه ی فروشگاه های آنلاین راه اندازی شده، داستان موفقی نداشته اند و این شکست ها تنها به دلیل کمبود سرمایه ی به کار گرفته شده نبوده است، بلکه عدم آگاهی از ابزارها و مهارت های اینترنتی باعث شکست این فروشگاه های تازه وارد شده است. در این مطلب قصد داریم یکی از مهم ترین عوامل را برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی برای شما بازگو کنیم.

اگر شما در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین هستید، به یاد داشته باشید که یک عامل مهم برای موفقیت شما، ایجاد یک وب سایت و پیدا کردن یک ارائه دهنده میزبان وب (هاست) قابل اعتماد است. میزبانی وب یا همان وب هاستینگ (Web hosting) یک عنصر کلیدی در تجارت الکترونیک است و به همین دلیل است که صاحبان کسب و کار باید در انتخاب نوع مناسب میزبانی وب برای کسب و کار خود احتیاط کنند.

همانطور که می دانید، هر وب سایت از مجموعه ای از فایل‌های تصویری، ویدئویی، اسناد، اسکریپت های برنامه نویسی و غیره تشکیل می شود. وب هاستینگ یا همان میزبانی ‌وب (Web hosting) در واقع اجاره ی فضای خالی بر روی شبکه اینترنت، جهت نگهداری فایل‌ ها و داده ‌های یک وب سایت می‌باشد.

یک ارائه دهنده میزبانی وب سروای تی،  وب سایت شما را در دسترس میلیون ها کاربر اینترنتی در سراسر جهان قرار می دهد. با داشتن یک شرکت میزبانی وب قابل اعتماد می توانید درآمد بیشتری کسب کنید. چطور؟

فضای دیسک و پهنای باند

از آنجایی که فروشگاه های آنلاین باید به طور منظم به روز شوند و اقلام و کالاهای جدید خود را عرضه کنند، وب سایت نیاز به مقدار کافی از فضای دیسک دارد. پهنای باند به عنوان عامل تعیین کننده دیگر، توانایی سایت برای پذیرش انبوهی از بازدیدکنندگان است. داشتن پهنای باند قابل ارتقا می تواند توانایی وب سایت را برای هماهنگ شدن با هر تعداد از مشتری در هر زمان، افزایش دهد. با داشتن یک فضای دیسک و پهنای باند مناسب و کافی، کاربران اینترنت برای دسترسی به وب سایت و مرور صفحات شما، تجربه سریع و ساده تری خواهند داشت.

قطعی و دیگر مشکلات سرور

یکی از مواردی که برای فروشگاه های آنلاین نباید اتفاق بیافتد، مشکلات مربوط به سرور است که منجر به  غیرفعال شدن وب سایت می شود. هر بار که وب سایت شما از دسترس خارج می شود، در واقع معادل است با از دست رفتن پول و مهم تر محبوبیت، چرا که مشتریان وفادار شما قادر به درخواست نیازهای خود و سفارش محصول نیستند و با تکرار این اتفاق اعتماد خود را نسبت به فروشگاه شما از دست می دهند. یک ارائه دهنده میزبانی وب خوب، باید کمترین میزان خرابی و قطعی را داشته باشد و اطمینان حاصل کند که در صورت بروز هر گونه مشکلات مربوط به امور فنی یا سرور، بلافاصله مشکل ایجاد شده رفع خواهد شد.

امروزه رقابت در محیط آنلاین بسیار شدید و نزدیک است زیرا تا پیدا کردن یک فروشگاه دیگر توسط مشتری شما تنها یک کلیک فاصله است. خرابی و قطعی وب سایت شما، شانس خوبی برای فروشگاه های آنلاین دیگر است تا بتوانند مشتری شما را جذب کنند و خدمات خود را به او ارائه دهند.

اگر میخواهد کسب کار خود را با راه اندازی سایت بسیار خوب و امنیت بالا شروع کنید از هاست لینوکس ما دیدن کنید لینک مشاهده هاست لینوکس سیپنل

بنابراین دسترس پذیری وب سایت، یک عامل اصلی در موفقیت برای کسب و کارهای آنلاین است. صاحبان کسب و کار پیش از راه اندازی کامل فروشگاه آنلاین خود باید برنامه های مختلف ارائه شده توسط شرکت های میزبانی وب را در نظر بگیرند تا اطمینان حاصل کنند که شرکت مورد نظر کلیه اصول و قواعد مربوط به کاربر پسند بودن وب سایت شما را رعایت خواهد نمود.

ما از شما حمایت میکنیم تا وارد جهانی بی حدو مرض مجازی شوید اینگونه که یک گیگ هاست پولی را رایگان و با تمام امکانات در اخیار شما خواهیم گذاشت لین دریافت هاست ر ایگان سیپنل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب وبلاگ